joi, 20 noiembrie 2008

Rușinos?

Se vorbește mult despre salvarea planetei, despre "verde", despre mijloace de transport nepoluante, despre criza, despre trafic, despre alegeri, despre nesimițirea la români si așa mai departe.

Deși multă lume se declară îngrijorată de agravarea climei, în continuare orașele sunt sufocate de coloane de mașini care nu înaintează cu mai mult de 3 km/h, mult mai încet chiar decât mersul pe jos, însă se încapațânează sa facă același lucru zilnic.

Fățărnicia oamenilor este de cele mai multe ori mai presus de crezuri, de eficiență, și evident de bun-simț.

Mersul pe bicicletă sau mersul pe jos este pentru mulți rușinos. De ce? Eu personal nu cunosc raspunsul însa am auzit mult prea des, chiar de la cunoscuți, întrebări de genul: "Nu fac mă ăștia pe drum mișto de tine cu casca aia în cap?" sau "De ce vii mă pe bicicletă la birou, n-ai bani de benzină?" 

Nu pot înțelege asemenea păreri și nici nu vreau să încerc pentru că timpul meu e mult prea important pentru mine.

De aceea prefer poate să fac 20 minute pe drum spre birou în loc de 1 oră. Chiar și cu riscul de a mă face de râs. 

Niciun comentariu: